نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
استقبال سرد هواداران یووه از دنیلو

استقبال سرد هواداران یووه از دنیلو

دنیلو پس از یك شب استراحت در هتل تازه‌ تأسیس باشگاه یوونتوس، ساعت 11:17 ظهر (به وقت ایران) سوار بر جیپ اختصاصی باشگاه به J Medical رفت و پس از دادن امضاء و گرفتن عكس با حاضرین كم‌شماری كه در محوطه بیرونی كلینیك حضور داشتند، برای انجام تست‌ها و معاینات پزشكی وارد این مركز شد.

 

دنیلو لوئیز داسیلو كه طبق توافقات صورت پذیرفته قرار است در ازای پرداخت 30 میلیون یورو (و طبق اعلام برخی از منابع 28 میلیون یورو!) به همراه انتقال ژائو كانسلو به منچستر سیتی از سوی این باشگاه به یوونتوس بپیوندد، تا ساعاتی دیگر و پس از اعلام نتیجه كلینیك پزشكی یووه برای عقد قرارداد به دفتر باشگاه خواهد رفت.

 

در صورت پیوستن دنیلو به یووه، سمت چپ و راست خط دفاعی یوونتوس تماماً برزیلی خواهد شد؛ اتفاقی كه در سالهای 2012 تا 2015 در باشگاه پورتوی پرتغال نیز با حضور همزمان الكس ساندرو و دنیلو محقق شده بود. او در حالی آبی‌های منچستر را ترك كرده كه در طول دو فصل حضورش در جمع سیتیزن‌ها 59 بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داد و 4 گل نیز برای آنها به ثمر رساند. این فول‌بك برزیلی در 7 سال گذشته تنها 23 بار با لباس سلسائو به میدان رفته و پیش از یووه و سیتی به ترتیب در باشگاه‌های اتلتیكو می‌نی‌‎یه‌رو، سانتوز، پورتو و رئال‌مادرید توپ زده است.

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: